Ozlemtncyk Glsm9191 eni 180 cm ikiye bolunce 90 oluo bn birde buyuk yaptim 100.120 olarak kalan parcasndanda agiz bezi yaptim yaklsik 30 liraya 3 muslin 4 parcada agiz mendili oldu
A_S_K Sahtemelek Hiç almadım gerek de duymadım arabanın üzerine ince tülbent attım. Ben doğduğu günden beri hiç kundak yapmadım, beline de sarmadım elleri hep serbest daha rahat uyuyor. 40 günlüğüz ihtiyaç duymadım.
Nesliiiiiiiii Glsm9191 he bilemicem o zaman ben e bebekten almıştım yıkadım bişi olmadı şimdilik bakalım
Melisayenerli Sahtemelek canım ben bebecimodan aldım o kadar yumuşacık guzel geldıki tavsıye ederim enucuz bebekden bebegimin neredeyse herseyini aldım ama muslin bez biraz sert ve asırı ince geldı beyenemedim bebecimoya bak derim♥️😍
Melisayenerli https://bebecimo.com/index.php?route=product/product&product_id=4627&search=Muslin Kızlar ben burdan aldım kesinlikle tavsıye ederim birde çok büyük gelıyor ikiye katlayıp kullanabılırsınız yumusacık sert degil 😊😊
Eime Ben e bebekten 115 e115 aldım 30 tlye gayet büyük bende kış bebeği olacağı için sadece 1 tane aldım puset üstüne araba üstüne falan örterim diye düşündüm 😊
Esnn Sahtemelek bence gerekli kullanışlı bişey ama mağazada internette pahalı kumaş satan yerlerden alınıp kenarlarını terzide dıktırebılırsınız daha uyguna gelıyo 🙂😃