Merveonay Kızlar selam 52 günlük bebeğim var kilo alımı haftalık 250 gr olması gerekirken 79 gr alıyor doktorda hipp marka anne destek sütünü önerdi birkaç gün kullanıp tekrar kontrole gideceğiz ama internette bu marka İçin pek iyi şeyler söylemiyorlar kullanan varmı hiç sorun yaşadınız mı ??