Nuur2001 Cansu77 ben kahvaltıda 2 bardak çay içiyorum akşamları da 2 bardak içiyorum kahveyi normalde de öyle çok sevmiyordum ama canım istedi zamanlar içiyorum
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Cansu77 Doktorum bana çayı günde 1bardak açık içebilirsin dedi.Kahveyide günde 1 fincan.Fazla kafein zararlı.Çayda vucüttaki demiri çektiğinden çok tüketilmemesi gerekiyor.