Ebruxxkarabag Merhaba 6 haftalık gebeyim ilk utrasyon icin doktora gittim doktor kesen oluşmuş fakat bebeğin daha görünmüyor dedi sizce normal mi bu durum
Zeyk Ebruxxkarabag çok normal bu bebeğin susam kadar öyle küçük ki 7-8-9.haftada görenler var endişe etme 🌸 hayırlı olsun 🤗
Gizemkara21 Ebruxxkarabag benim ki de 6+5 te görememişti kese boştu kalbide duyulmadı gittiğim de hatta sonra 7+6 da gittim yine boştu kese ama kalp atışını duyduk olabiliyormuş
Ebruxxkarabag Zeyk ya ne bilim aklima takıldı zaten kontrole gittim geç dollenmede olabilir dedi 8 inci haftada gidicem