2cocukluanne Meraba kızlar 98 gün kaldı geriye . Güne diş agrısıyla uyandm cok kötü . Birde iki gündür bebeğin hareketleri cok az tatlı birsey yiyrm onda da bir iki anca tık tık. Siznkler nasıl
Basaaak 2cocukluanne ben bir hafta cektm çareyi saçma olcak ama rakıda bulmstum rakı basa basa gecti sukur suan agrımıyr
elif_badeninannesi 2cocukluanne karanfil varsa evde çiğne biraz ağrıyan yerde tut bana iyi gelmsti canm günde aksatmadan 2 kez yapıyorsam 3 kez disimi fırcalıyordm yemeklerdn sonra. Gecmis olsn dis ağrısı cık kötü
Minikmucizem_ 2cocukluanne bende 26+1 bugun. Gecen hafta asiri hareketliydi benimde bu hafta hareket azaldi
ayseegul_20 2cocukluanne merhaba bende bugün tam 26 haftalık oldum.Benimde ara ara hareket ediyor ama daha sert bi tekme hissedemedim doktorum 1 kiloyu geçince rahat hissedersin daha var dedi az az arada seyirme hissediyorum
Glsm9191 2cocukluanne Benim kızımda çok hareketsiz çok uysal arada bir tık tık kendini gösteriyor o kadar
snil 2cocukluanne Biz de 26 ya girdik. Birkaç gündür hareketleri azaldı ama arada minik minik yokluyor 🙂 Geçmiş olsun 🙏
snil 2cocukluanne Ben dün tetanoz olmaya gittiğimde kalp atışını dinlemek istedim dayanamadım 😂 2 gün sonra kontrol var bakalım