Ummesud zaten benim ikinci sezeryan olucak git git zaten doktor kalmadı en son bu doktoru buldum bundada inşallah bitiricem dediğiniz gibi baştan beri doktor hatalarıyla düşük yapıcam sanıyordum vurulmadığım ne iğne ne progestan kaldı 3ayım zehir oldu halbuki rahim ağzında yara varmış kanlanma o yüzden yaşıyormuşum alttan bakıldığım halde bir kaç doktor göremedi 🤷♀️