NrttnMrv Hanımlar göbek’de ağrı yaşayan var mı içinizdee ? Göbek deliğinin üst kısmında çok ağrım var ne yatabiliyorum ne oturabiliyorum😥😥 Yaşayan,neden olduğunu bilen veya nasıl geçeceğini bilen Allah Rızası için yardımcı olur mu🙏🙏
Semanurkasoglusenel NrttnMrv canim bende oo agriyi cok yasadim doktorum bana ya kolanya ile yada tentürtiyot ile pansuman yapmami soyledi sanada tavsiye ederim karnimizin gerginleşmesinden ve bebegin buyumesinden kaynaklanıyor .