Burcu3434 Elif_murat gümüş kapak al yara olmadan ben almadıgıma pişmanım yara oldu 3 gunde şimdı kapak aldık faydalı yanı
Alparslanmoms GizemKD İğne haliyle acıyor ama dayanılmayacak kadar değil hemen uyuşuyor saniyelik bir acı olarak düşün . Sonrasında bel ağrısı hiç yaşamadım 10 ay oldu benim . Baş ağrısıda olmadı kahve için Doğumdan sonra