213473nurdn Bır buuck hamileyim iki aya dogru gdıyoruz eşimle birlkte olmaktan korkuyorum düşmese bıle kalbi dururmu bebegımin
Seda_123 213473nurdn Valla biz hic bırakmadık bazen her gün olduğu da oluyor 29+2 haftalığım ama doktorum bi sıkıntı yok filan demişti düşük riski varsa yasak
Sermec 213473nurdn valla canım benım düşük riskim yoktu daha önceden bır kaybım vardı sadece ben acıkcası hem korktuğum için hem de ben de ilişki sırasında yanma ve agrı cok oldugu için ben en basından beri ilişkiye girmiyorum 19+4 haftalık olduk
Mercan21 Bana doktor hiç ilişki yasak etmedi ben ilk aylarda 3 .aya kadar eşimle birlikte oluyorduk sıklıkla 3 aydan sonrası eşimden tiksinmem oluştu 😏
Mercan21 Daha gebeliğin yarısındasın eşin anlayışla karşılasın ben tiksiniyorum açıkça dile getirdim midem almıyor oda anlayışla karşıladı zaten gün sayıyoruz doğuma 67