Nurdem33
Kızlar 31+5 günlük gebeyim dün durduk yere ense sırt göğüs kenarım kaşınmaya başladı tatlı tatlı sonra lavabo ya geçtim aynadan boynumu gördüm kızarmış ve kabarmış hemen eşim resmimi çekip dr gönderdi acile git dedi Dr hemen gittim acil Dr alerji dedi serumla birlikte ilaç verdi 1 saat sürdü kızarıklar geçti kaşıntı geçti eve geldim hemen uyudum şimdi hafif hafif gene var sanki kızlar Daha önce yaşayan varmı