13+2 günlüğüz bugün özel hastaneye gittik ızmirde oturuyoruz ızmirde bi hastaneye gittik cinsiyet öğrenmeye ultrasonda da gördük hem giderken çikolata yiyip gittim ama eller gövde baş oynuyor ayaklari bağdaş kurmuş hiç açmadı acaba devlet hastanesine gitsem orada söylerler mi cinsiyeti sizce ne dersiniz