Yaprak_ Normal doğumla kilo alası varmi sizce ?? Çok kilo alınca normal doğum daha mi iyi oluyor yoksa kilola alakası yok normal doğumun ??
Seda_123 Yaprak_ Doğumun kiloyla alakalı olduğunu sanmıyorum normal dogum yapanlarda kilosunu veremiyor bence bünyeyle alakalı bişey
Badevehande Çok kilo kişiden kişiye değişiyor 80 ile kalıp 85 ile doğuran da var az kilo almış kilolular yada 55 le kalmış 75 ile doğuran da var çok kilo almış ona nazaran daha zayıflar yani biraz bünye meselesi kaldığın kiloda önemli tabi bebeğin 4 kilo üstü olmamasıda daha iyi fazla kesik olmaz daha kolay doğar çatın müsaitse