Selinbakirci Kızlar dün doktor kontrolüm vardı. 34+2 yim bu arada ama bebeğimin gelişimi bir hafta on gün kadar önde. Kilosu 2800 boyu da 48 cm civarıymış. Doktorum çok çok iyi ilk hamileliğimde de o yapmıştı zorunlu sezeryan doğumumu şimdi yine ona gidiyorum. Bana dediği şey erkek bebekler ne kadar çok anne karnında durabiliyorsa o kadar iyi olur yani bekleyebildiğimiz kadar bekleyeceğiz. Yine zorunlu sezeryan olacak Allah izin verirse. Hastane bana baya uzak olduğu için haftalık düzenli nst mi gönderiyorum doktoruma whatsaptan. Oradan da takip ediyor beni ama benim korkum ya normal sancılar başlarsa? Bu düşünceyi atamıyorum dünden beri kafamdan.
Ozican Selinbakirci Bende atamıyorum 35.haftamdayım 39da doğurucam ya sancım tutarsa diye korkudan ölüyorum 😣
Samnur Selinbakirci Benimde erkek ve önde gidiyor ama doktor önde gittiği için erken doğum olur falan demedi. Bence önde olursa yani zaten kilo bakımından oluyor kilolu doğar erken doğum için bir sorun teşkil etmez bence.
20182019 Selinbakirci benm olkcocgmda sezryan benm dr 38 den snra alck dedi haxrlkli ol gelmesine ama benm alt agrilsrim mahvedyr beninins aclma degldr dye dua edyem dusun yani
Selinbakirci Derderya yok hayır yine adet tarihine göre doğum a karar veriliyormuş. Buradaki postlarda 2.sezeryani 38 de falan alıyorlar diye okumuştum. Dün doktoruma bunu da söyledim. Öyle birşey yok ne kadar içerde durursa o kadar iyi dedi.
kr1907 Hepimiz aynıyız yarın 33. Haftaya giricem aileme çok uzak bir şehirdeyiz 2 gündür de vajinamda alt tarafta sızı var erken gelir diye korkuyorum
Selinbakirci kr1907 allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah sağ salim kavuşalım evlatlarımıza. O bende de var canım inanılmaz bir çatı ağrısı oluyor ara ara. Akıntım da arttı işte tüm bunlar endişelendiriyor beni
Derderya Selinbakirci normal dogum olcak da bnimki acaba onde olunca erken gelir mi kendiliginden diye o yuzden sordum canm
Derderya Bende 33 oldum ama onde dedi doktor ve dun yururken iki kere kasilma yasadim karnimda patlicakti sanki ve yere comeldim o an resmen yalanci kasilma falan dedikleri bumu oluyo kizlar dguruyom sandim ama iki kere oldu gecti
Selinbakirci Derderya bebek gelişiminin önde olması iyi bişeymiş bebek çok çok kilolu olmadıkça. Çnkü bu sefer de normal doğum zor oluyormuş. Mesela 4kilo üzeri fln olursa bebek.
Derderya Selinbakirci aynn oyle bnde ondan korkuyom 4 u gecerse devlet kolay kolay sezeryanda yapmiyo
kr1907 Ozican ben doktoruma sordum kasılma olabilir gelin muayene edelim dedi ben eğer geçmezse gidicem çok şükür bugün iyiyim ama kızlar benim karnım sanki aşağıya indi gibi 33 de normal mi
Dryl Kızlar merhaba 34. Haftadayım dolgum düştü geçenlerde. Altı çürümüş dişçiye gittim geçici dolgu yaptı ve başka bir şey yapamayız dedi. Doktorum parol içebilirsin sadece dedi. Ama ağrı çok fena ve parol hiç fayda etmiyor. Diş sorunu çeken var mı? Karanfil de çiğniyorum. Bunun dışında önerebileceğiniz bir şey var mı? Bebek aşırı kalsiyum aldığı için bu haftalarda sorun yaşanabiliyormuş. Bol süt içmeme rağmen başıma geldi. Aman ihmal etmeyin kalsiyumu