CK_123 23 + 2 deyim berbat bi nezlem var ne yapsam duzelmiyo sadece burun akintisi ve bas agrisi var oneriniz var mi acabaa 😭 doktora yada saglik ocagina gitmeli miyim
Haticenurum123 CK_123 cnm bosuna cekme git doktora bnde cok cekmistim 14 haftalikken 2 hafta boyunca nezleyim saniyordum meger üst solunum yolu enfeksiyonuymus antibiotik ile geçti bir zararı yok oglum simdi 26 günlük oldu
Muallimannecik CK_123 bi doktora gidin eğer antibiyotiklik bi durum yoksa kara turbun içini oyun altına yorgan iğnesiyle delikler açın ve bal koyun süzülen balı sık sık için benimde gribim vardı öksürüğüm öyle geçti bi hafta yattım tabi yinede 🤦🏼♀️ Geçmiş olsun