saka36 kesinlikle katiliyorkm banada anlamsiz geliyo.. belki kulaga hos geliyo olabilir cogu kisiye ama asya ne yani? Birileride avrupa koysun:) ve ben kayinvalide vs isimleri konuldugunda sevmiyorum bana babaannemin ismini vermisler hicccccccc sevmiyorum ismimfe igrenc otesi ztn cocuklugumûn dramiydi yani😂😂😂😂