tuceKK merhaba benim bebeğimin de 12. Haftada ense kalınlığı 3.40 dı, gelişimi ve burun kemiği iyiydi, kan değerlerine benim de bakılmadı ense kalınlığı olduğu için zaten risk yüksek çıkar diye, genetik test yaptırdık anne kanından bakılandan, çok şükür bir sıkıntı çıkmadı, şuan 20. Haftalık çok şükür kontrollerimiz de iyi geçiyor, detaylıyı bekliyoruz heyecanla, inşallah ordan da güzel haberler alırız 🙏🙏🙏siz içinizi ferah tutun, ense kalınlığı olan bebeklerin sağlıklı olması yüksek bir olasılık ki çevremde de pek çok örnek var bu şekilde olup da sağlıklı doğan bebeklere ilişkin , inşallah bebişlerimiz sağlıklıdır🙏🙏🙏