Yagmurr13 Kızlar 36haftalık hamileyim iki gündür ishalim. Ara ara karın ağrılarım ve sancılarım tabiki oluyor bu sabah karın ağrısıyla lavaboya çıktım bi afedersiniz klozete bakıyım dedim dışkımı yaptığımı sandım ama kan gelmiş. Başına böyle bişe gelen varmı? Doğum belirtisimi?
Yagmurr13 Kuubra asla zorlamadım ishal olduğum için ıkınmadım bile afedersiniz çişimi yapar gibi dışkımı yaptım