Nazli02 evet ben yedim ve olduğuna inanıyorum. Son 1 ay her gün yedim .birde hergun yasin okuyup mübin kelimesini suya üfleyip içtim. 3 kardeş aynı şeyi yaptık ve hepimizin kolay geçti tabi Allahın izni ile.ben sezeryan da da yaptım.🤭 sonuçta oda doğum ve zor geçirenler var. Çok şükür oda kolay geçti