Demetgnby_44 Kızlar bundan 3 gun önce kontrolum vardı gıttım nişanımın geldiğini söyledın ama sancım yoktu doktor desı en gec 48 saate dogumun baslar suyun gelır o gun eve gıttım 2 saat sonra suyum geldı hemen malatya eğitim ve arastırma hastanesine gıttık yatıs verdıler yattım 1 gun boyunca sancım gelmedı acılmam olmadı snra gece 4 te sunı sancı verdiler su takviyesi ve enfeksıyon kapmasın dıe ılac versıler ama suyum ve ılacım süreklı kendılıgınden bosaldı dub devletın ilgisizlıgıne sacmalıgına dayanamayarak özele geldım dıvan hastanesıne doktorum bebegın kalp atışlarının zayıf olduğunu söyledı ve hemen sezeryana aldı aksam 7 de cok sukur suan yanımda sezeryana cok agrım oldu ama hersey oglumu kucagıma alınca bıttı Allah ısteyen herkese nasıp etsın ınsallah kızlar annelık gercekten cok farklıymıs sabaha kadar uyumadım sureklu kontol ettım bısey olurmu dıe ılk olunca böyle demekkı Allah kımseye dermansız dert vermez agrım cok oldu ama degdı sehzadem ıcın Allah hepınıze sag salım kavusmayı nasıp etsın ınsallah kızlar buda benım dogum hıkayem :)
Canimoglumkubra Demetgnby_44 Allah'ım ikinizide korusun inşallah sağ salim kucağına almayı nasip eylesin