ressamanne_ Kızlar bazen özellikle akşamları kasığıma hatta daha çok alt kısma doğru öyle bi sancı giriyo ki çok korkuyorum Allahtan 2 dk falan sürüyo ama çok fena 😕
Bahar9235 Kaç haftalıksın benimde sürekli oluyodu ki ara ara hala oluyor 11+5 im ama doktorum kanaman olmadığı sürece çok normal rahmin genişliyor dedi
Bahar9235 ressamanne_ genede doktoruna sor istersen ama 5 haftalıkken ögrendim bebeğimi regl agrısı sanıyordum sonra öğrendim ki rahim genişlediği içinmiş
Gunesozby Benimde çok kötü kaşık ağrılarım oluyor bi kere düşük yaptım Allah korusun çok korkuyorum ama şükürler olsun geçiyor
BetlHakanGngr Benim de daha yeni altı haftalık daha önce bir duşuk oldu sekiz haftalık şimdi korkuyorum yine bir şey olacak diye