Meltemaydn Merhaba arkadaşlar. Sonunda benim de bir doğum hikayem oldu her ne kadar buruk ve gözyaşı dolu olsa da çok şükür oğlumu gece 11 civarı kucağıma aldım. Son 2 haftadır ara ara ağrılarım oluyordu. Buraya da yazıp sizlere soruyordum hatta. Dün doktoruma mesaj attım ve nöbetçiyim gel hemen dedi. Neyse akşam 8 gibi annemle beraber gittik eşim de işten çıkıp direkt hastaneye gelecekti. Doktor ultrasonda bakti suyun azalmış alıyoruz bebeği dedi ve ben başladım ağlamaya. Daha 1 haftam var diye hicbir kişisel hazirligimi yapmamıştım. Afedersiniz kuaföre filan bile gitmemiştim. Komşum sağ olsun annemle beraber beni hazırladı ve tekrar geldik hastaneye. Genel anesteziden uyanmama durumum var spinal yapalım dediler hayır dedim çünkü çok korkuyordum. Yine bir ağlama sızlama ve anestezi teknikerini sinir etmem doğrultusunda aldılar beni ameliyathaneye. Allahm sen büyüksün dedim sonrasında kabustan uyanır gibi uyandım. Dozu az vermişler dikişler atılırken son 4 5 tanesini hissettim.ve çok bağırdım. Sonda taktirmadim ama kanama olsun diye mi artık ne yaptılarsa bir şey soktular 2 3 kez ve çok canım acıdı. Üstüne bir de karnıma bastırdılar felaketti. Şimdi de ilk yürüme için kalktım ve dehşetti ama sonra alışınca yavaş da olsa gidebildim. Sakinleştirici verdikleri için oğlumu aldığım zaman hicbir tepki veremedim ama şu an icim gidiyor. Bağrıma basıp öpüp koklamak istiyorum doyamıyorum ona. Binlerce şükür olsun. Kandil gecesinde geldi yavrum. Rabbim tüm annelere kolaylık versin. Cidden çok zormus dünyaya bir can getirmek. Hele de uyanmama korkusu ile girdim ve Allah yardım etti. Binlerce şükür olsun
Gulsahvl Meltemaydn Her şey ne kadar zor olasa da ona bakınca her şeyi unutuyorsunuzdur eminim 🤗 Çok şükür sağ salim kavuşmuşsunuz Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin size bağışlasın 💐😊