Seymaert 37 haftalık hamileyim birden elim ayağım şişti çok. Mide bulantım var ve baş dönmem var çok fazla. Soğuk soğuk ter atıyorum neler oluyor 😔
ozgeustun Seymaert tansiyon vs olabilir Doğumla alakalı belirti olarak duymadım ama yine de bir bilen çıkar belki
Fatma1663 Seymaert Benimde yüzüm gözüm şişti hatta dün ayakta durunca sağ kasıgıma agrı giriyordu. Normalde Cuma günü Doğum yapacağım ama beni gören cumayı görmezsin daha erken doğurursun diyorlar
Cansumeryem Seymaert eğer elde ayakta yüzde aşırı ve birden şişme var use preeklampsi den şüphelenilir tansiyonunuzu kontrol edin sürekli ve ihmal etmeyin hemen dr.a danışın
Rneslihan Bir tansiyon ölçtürün mutlaka eczaneden ya da aile hekimliğinden .yüzünüzde şişlik varsa önemli bir durumdur