Boncuk36 bence siz ayni seyi yapmayin belki arkadastaki daha az enfeksiyondur sizdeki daha yuksektir 32 haftaligim basindan beri hep enfeksyonum var kullandigim toz antibiyotiklerin sayisini bile hatirlamiyorum doktorunuz bebege zarari olacak birseyi vermez bence iciniz rahat kullanin gecmis olsun 😊