Emel_Gnr Sevgili güzel annelerim tecrübelerinize danışmak istiyorum🙏 39+3 teyim, bugün öğlen ve akşam jölemsi yoğun akıntı geldi nişan mı bilemedim araştırdım nişan olabilirmiş, zaten dün kontrole gitmiştim çatı muayenesinde doktorum bebeğin çok aşağıda olduğunu bugün yarın doğum olabilir dedi eğer sancı vs olmassa pazartesi tekrar gel dedi. Bugün bi kaç saat yürüdüm, dün de baya merdiven çıktım falan derken, son 2-3 saattir hafif hafif sağ bacağımda uyuşma var, ara ara hafif belime sızı şeklinde belimde ağrı hissediyorum. Hatta bebeğim aşırı hareketlendi sürekli hareket ediyor gibi gerçi şimdi biraz duruldu ama biraz önce çok çok hareketliydi, aşağıda da hafif baskı hissediyorum. Sizce Me yapmalıyım? acaba gerçek sancılar böyle mi geliyor? Pilates topunda zıplıyorum şu an arada sizce doğum başlangıcı olan sancılar mı başladı ?? 🙏
bsra18- Emel_Gnr dakika kontrolü yap canım ilk önce sancıların düzenli mi düzensiz mi olduğunu öğren. Yalancı sancılar da olabilir Düzenli ise bence sancını evde çek 10 dakikaya düşünce hastaneye git
Mevsimbahar Emel_Gnr hiç unutulmayacak bir anı yaşayacaksın çok mucizevi bir anı, korkmayı boşver korkacak bişey yok, sen mucizeye odaklan ve unutma her doğum özeldir seninkide kimseye benzemeyecek, boşver kimin ne yaptığını doğumda, bol bol video resim çek 😊🌈
hunilimom Emel_Gnr canım doğum ağrısı adet olucagjn zaman belinde kaşıklarında bi sızı olur öyle birşey git gide şiddetlenir ve oturarak karşılamak biraz zor olur sürekli hareket halinde ol hatta duş bile alabilirsin şuan seni çok rahatlaticak suyun gelmeden gitme perisan olursun dayanabileyim kadar dayan sabah gidersin olmadı sakin olmaya çalış suanki heycanını biliyorum çok güzel heycan yavruna kavuşmaya çok az bi zaman kaldı
Emel_Gnr bsra18- tamamdır ☺️ Bi de bebek çok hareketli aşağı itiyor anlatamam baya itiştiriyor, aynen bende evde çekmeyi düşünüyorum bekliyorum bakalım hayırlısıyla 🙏🙏
bsra18- Emel_Gnr şiddetli geliyordu genelinde çömelip karnımı sıvazlıyordum. Sanki omurgan saniyelik yer değiştiriyor öyle bi ağrısı oluyordu.
Emel_Gnr Mevsimbahar geçen haftada ilk çatı muayenesi oldum ama, dün de 2.kez oldum çatıyı. Şu an aşırı şiddetlenmedi ama özellikle sağ bacağım uyuşuk durumda hafif belime ağrı giriyor, ama inanılmaz derece bebeim hareketli ve aşağıya baskı var
Emel_Gnr Mevsimbahar doğru söylüyorsun 🥰 ama biraz korkuyorum eşimde uyuyor uyandırmak istemedim hemen, öyle tek başıma bekliyorum gelir mi acaba diye , arada pilates topunda zıplıyorum kendi kendime:)))
Emel_Gnr hunilimom çok teşekkür ederim söylediklerin önemli benim için ☺️ heyecanda yaptım ama biraz ağrım azaldı daha suyum gelmedi , aynen evde bekliyorum gitmicem daha hastahaneye, çok sıklaşınca gidicem dediğiniz gibi bakalım hayırlısıyla sağlıkla gelsin inşallah 🙏🙏
Nuranburak Emel_Gnr bazılarında şu doğum anında bebekle gelir yada az öncesi suyun gelmesini bekleme kanama olursa yada sancı daha siklasirsa git derim hastaneye sağlıkla kucağınıza alın inşallah Allah'ım kolaylıklar versin
Emel_Gnr Esinco gece 4 gibi ağrı ve sancılarım azaldı , bende yattım sonra , ama heyecan yapmıştım belki doğururum artık diye bakalım 😍 sizin kaç haftalık yakın mı tarih ☺️
Emel_Gnr Nuranburak Amin inşallah çok teşekkür ederim, evet suyum hiç gelmedi, ama sabaha karşı 4 gibi savcılar gitti :( bende heveslenmiştim ama bakalım hayırlısıyla gelsin de 🙏 teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için dediğinizi uygulucam inş 🙏
Esinco Emel_Gnr ben de 38+5 teyim. Her gece heyecanla uyuyorum ama hayat olduğu gibi devam ediyor. Pek geleceği yok gibi bizimkinin de.. 🤗
Nuranburak Emel_Gnr bize kalsa hemen dogurucazda hayırla sağlıkla gelsinler tabi bizde haklıyız dünyan ın en güzel varlıkları biran önce kavuşmak istiyoruz