Ebruozcann biz bu hafta tam 5. Haftamızda gitmiştik (Regli tarihime göre) Pazartesi günü kese ve bebek göründü ama değerim 31 inde 2956 idi değerlerime göre gayet güzel dedi ama haftası için bir şey dememişti kalp atışı dinletmedi şimdi duyulmaz diye pazartesi tekrar gideceğiz o zaman 6 haftalık olacağız kısmetse🙏🏻♥️ Rabbimin izni ile İnşallah herkes için bu süreçler sağlıkla güzel ilerler 🙏🏻