Drybrt 35+ 2 haftalık hamileyim kizlar .ağrım sancım yok ama iki gecedir uyuyamıyorum yatakta doneleyim duruyorum 😴 sizde durumlar nasıl?neyden kaynaklı olabilir uykusuzluktan ölüyorum
Sghslove Drybrt bende de ara sıra oluyor canım 35+3 olduk bizde. Bazen durduk yerde uyuyamıyorum kafamın içinde düşünceler dolanıyor dönüp duruyorum bazen ağrılarım uyutmuyor bazı gecelerim de tuvalette geçiyor ☺️☺️
defne55 Drybrt iyi gene sen döneleyebiliyorsun ben dönemiyorum da korkuyorum panda gibi yuvarlana yuvarlana icecem aşağıya 😂😂
Ikigozumuncicegi Drybrt benimde agrım sancim yok zaten hamile değilim ama uykusuzum.. çünküüü 3 aylik oğlum var. 😊 uykusuz kalmak için hamile olmak gerekmiyo sanırım yanlız değilsin 😂
lifewater87 Hlal Lalemm86 HLYK90 Masalseyhan Sghslove Kizlar bunyemiz dogum sonrasina hazırlanıyor sık sık uyanmak gerekecek ve bu bir anda olamayacagi icin artik son duzlukteki bu uyanmalar uyuyamamalar heo tabiatin bize hediyeai aslinda
Drybrt Ikigozumuncicegi bı sebebi olsa anliycam ona göre bişey yapmayı deniycemde yok yani.alla sabır versin sana bebeginede sağlık versin
Ikigozumuncicegi Drybrt amin canım dileklerin için teşekürler.. mutlu sona yaklaşıyorsun ve son demler daha beter şuan yatabildigin kadar yat yoksa 937473 tane yastıkla sabahlayacağın günler yakındır 😊 sağlıklı doğumlar 😌
iremanne Drybrt canım bende uyuyamıyorum geceleri yatağa girmek istemiyorum . Bacağım kasılıyor hep 25 . haftadayım bende . Huzursuzluk oluyor sığamıyorum sanki hiçbir yere
Drybrt iremanne aynen bende yatağa Girmek istemiyorum kalkıp bı dolaşıyorum falan ama yok uyuyamıyorum
Masalseyhan Drybrt ben 33 haftaligim. Ayni bende oyleyim ya cnm donup duruyorum uyuyamiyorum srbepsiz yere
HLYK90 Drybrt gece 4.00 te bir uyanıyorum sabaha kadar burda takılıp işe gidiyorum. Bebek hareket ediyor mu diye kafaya takıp korkuyla bütün gece onu dinliyorum ki benim belim de ağrıyor. Delirmeden doğursam keşke. Stres kaynaklı sanırım canım.
Lalemm86 Drybrt bende sizin gibiyim gece 5 de ayaktayım sonra malum yatakta dön dur sabahları da uyku yok saat 8 de alam kurmuş gibi 33+ 2 olduk bizde
Sghslove lifewater87 evet canım bende duymuştum bunu vücut kendini anneliğe hazırlıyormuş son zamanlarda daha çok enerji geliyormuş doğuma hazırlık olsun diye kendinizi yine de bu enerjiye kapılıp yormayın çocuğunuza saklayın diyorlar
ZeynebFuad Bende 26+5 haftadagim ayni durumdayim🥺hic uykum olmuyor. Yatakda dort donuyorum resmen🤦🏼♀️