Kızlar merhaba . Bugün ki idrar tahlilimde doktor bakteri olduğunu ve urocare isimli bir antibiyotik ilaç verdi. Daha önce kullanan var mı? Ben kutuda bir sürü var sanıyordum içinden sadece bir paket çıktı. Bi kere mi kullanıcam acaba yoksa sürekli bu ilacı almam mı gerekiyor. Doktorum söyledi sanırım ama o an kafam çok dalgındı anlayamadım.