Blackmom telaş yapmana gerek yok. O haftalarda benimde kasıklarıma bir anda sancı giriyordu. Hatta hapşırdığım zaman hareket edemediğim bile oluyodu bi süre. Yuvarlak bağ ağrısı diye okumuştum hatta internette. Rahim genişlediği için de kasık ağrısı oluyo. 😊