Ileyda_12 Kızlar ben geni öğrendim gebeliğimi bilenler vardır belki 5 gün oldu öğreneli oksabar ve coraspirin kullanıyorum gece 4den beri ayaktaydım uyku tutmamıştı neyse akşam üstü 6 da uyumuşum 8de uyandım belim agriyodu sağ tarafı hafif kasigimada vuruyo ilk değer 25di 2gun sonra 66 olmuştu daha yeni yani neden ağrı oluyo bilgisi fikri olan varmı ne yapmam lazım