Melikeylmz benimde dikkatimi çekmişti ama internette kötü yorumlara rast geldim.plastiği sağlam değilmiş ve ön tekerlek çok çabuk dağılıyormuş.hatta garantide herşeye kullanıcı hatası diyormuş.bunları okuyunca vazgeçtim. Görüntüsü, fiyatı falan çok güzel aslında 😌