Gamze0491 Arkadaşlar 39 haftalığım ne ağrı ne sancı ne de vajinal muayene de acılmam var. Ne yapsam normal doğum olur? Artık doğurmak istiyorum. Sağlıklı olsunda.
Hilaleva Gamze0491 aynı ben pazar günü 40.haftaya giriyorum tık yok 😞 çok sabırsız olduk acaba o yüzden mi gelmiyorlar
MuhammedhafsanuriBetul Gamze0491 cNim ben 40 oldum ikinci gebeliğim rabbim ne zaman uygun görürse ssbir az onca ay bekledik 1 haftada beklenir yeterki saglikli olsunlar ara sancılarım olsada bebeğin kilosundan kaynaklı diyor doktor bekliyorum insallah cok bekletmezler
Gamze0491 Allah yardimcimiz olsun saglikli olsunlarda Artik bole gitcekmis gibi geliyor. Bas donmem ve mide bulantim var ara ara, geziyorum da ama hic belirti yok gibi en ufacik bisi de hadi dogurcam galiba demeye basladim. Hurma plates topu baska ne deneyeyim bilemedim ustune üşüttüm kuru öksürük cabası.