bsra18- online_mom ben 9 ay taşıyorum beyefendi ayda 1 bez alıyor bez bitene kadar konuşuyor 😂😂 üstelik poku temizleyen de benim
Terspektif online_mom 22+6 canım 🙈 2 hafta sonra memlekete yıllık izine gidicez sonra ben doğuma kadar kalıcam o arada doğuma kadar yavaş yavaş alırım diyorum bende yoksa eşimde yok yanımda sıkılırım diye bekliyorum işte 🤷♀️ Sen kaç haftalıksın ?
online_mom Terspektif 27+4 oldum bende.evet tam zamanı aslında almanın güzel denk gelmiş yavaş yavaş alırsın tamamlarsın 🙏🌸
Dmce Bende aventin biberonuna bakmistim indirilimli fiyatida ayni degisen birsey yok 🙄bosuna uykusuz kalmayin ben yatiyorum dalga gecer gibi indirimvar deyip ayni fiyati yaziyolar
Terspektif online_mom ayy maşallah 🧿 evet inşallah bende senin haftalarında başalarım sanırım artık vakit geçmiyor zaten bi türlü ancak al yıka ütüle bak bak iç Çek derken geçer belki 😂🥰
Busra5341 Ay kizlar cok sinirlerim bozldu O kadar reklam yaptilar indirime dair hicbirsey yok urunleri bile degistirmemisler ezberledim artk cocuk kiyafetlerini hepsi ayni fiyat olarakta secenek olarakta Disneyin battaniyesi 50ydi zaten 150 den 120 ye cekip ordan 50 ye dusmus gibi gostermisler valla pes 👎
Bernayksl Geçen haftalarda Trendyol yine indirimdeydi ben ünite sehpa aldım sonra yükseltirler indirim yapmak icin geri aynı fiyat yapmışlar
17022020 Arkadaşlar alacağınız ürünü google den yazın ordan trendyola girin oluyor uygulama açılmıyor ben öyle yaparak ıslak mendil ile roxy sabun tozu aldım ikisi de kargo bedava roxy 20 ye düşmüş