Davetsizmisafirim Küçük yaşta olmak büyük yaşta olup da cehaletle savaşmaktan çok daha iyi, emin ol. Sağlık ocağını ve aile hekimlerini kenar mahallede bulunan, kıytırık diye eleştirecek kadar basitsin ama konuşurken kullandığın üslubun da kenar mahalle ağzı olduğunu göremeyecek kadar vasatsın sen ve senin gibi boşuna okuyup kendini yüksekte gören cehalet sürüsü sadece kuru kalabalık başka vasfın yok yani. 😂