Zlmdemir benimde birkaç gün önce sancılarım başladı hastaneye gittim nst sancım çıktı bir cm açılma var dedi yatış verdiler ben kalmak istemedim evde sancılarımı çekicim dedim eve geldim iki gündür ne sancı ne kasılma var anlamadım gitti valla sanki hiç hamile değilim arada bebeğim olunuyor okadar