Sermec inşallah oyle olur sagolun guzel dilekleriniz için 2 gündür milletin çenesinden gına geldi. bı kere kurtaj yada düşük olduğu zaman artık sen o rahımden hayır bekleme diyolar deli ediyorlar. herkes doktor olmuş ne diyim kulaklarımı tıkamam lazm bu laflara galiba