Tgbh2810 Merhaba arkadaşlar. 35 haftalık hamileyim 1 haftadır genital bölgemin üst kısmında kaşıntı oluyordu doktorum travocort krem verdi. Aranızda bu kremi kullanan var mı ?
pyymamm Tgbh2810 benimde ödem varmış bugun verdi doktorum yoğun sürme diye tembihledi . EcZacıda bes gunden fazla kullanma dedi
Ftm-Srgn Canim gecmis olsun .O kremi ben bekar iken kullaniyordum cok faydasi oluyordu. Ben de şimdi 33 haftalik hamileyim kaşıntim yanmam çok oluyordu.Söyledim doktora hamilelikte onermiyorlar vermedi.Baska bir tane verdi cok faydasını gordum. Kullanma canim yine de sen
Tgbh2810 @Ftm-Srgn öylemi.. dün sürdüm biraz ama artık sürmicem sirkeli su iyi geliyormuş onu denerim olmadı