ayse1205 Öncellikle allahın vergisi diyip başlamak isterim onun takdiri canım ben sabrettim hep dua ettim ve doktora gittim ilaç verdi cok sukur bir hastaligim sorunum yoktu sadece mantar we enfeksiyon vardi bi kac ilac verdi onlari kullandim gecti o mantar ve enfeksiyon sonra hamile kalmam icin yine ilac verdi senle eşin ortak kullanin dedi ve hamile oldugumu ogrendim ilişkiden sonrada hep ayaklarimi duwara koyup kaldiryordum yarım saat falan bu doktor cok iy kim gitse iy sonuç alıyor ondan darısı başına canım