alewer06 Kızlar bugün normal kontrollerim için Zeynep kamil perinatoloji ye gittim 10 günde 6 kilo aldığım için ve idrarda protein olduğu için yatış yaptı doktorum gözlem amaçlı. Doğum acilde yatışım yapıldı beni Doğum için hazırladılar kontrol amaçlı yattığım halde oradaki ortam psikolojimi bozdu imza vererek çıktım eve geldim ama şimdi internette biraz araştırınca gebelik zehirlenmesi olabileceğini öğrendim bendeki bulguların tekrar başka hastahaneye gitsem mi yoksa kontrol zamanın ı mı beklesem akıl verin lütfen
Omerasafinannesi alewer06 Canim baska doktora da gorunseydin evde beklemenin sana bebegine yarari yokki baska doktor tekrar muayene eder test yapar bisey varsa erken teshis edilir en azindan
alewer06 Omerasafinannesi doktor suyun azalmış demişti onun için başka hastahaneye gittim normal herşey dedi ama ben idrar için hiç bişi sormadım
alewer06 Kivanclimerve gittim canım ama bebeğin suyu azalmış ta demişti ona baktılar gayet normal dediler
Elifim Zeynep kamile ben bi kere mecburen gittim 2008de doğum yaptım bi dahada ayak basmadım gerçekten insanın psikolojisi bozuluyo o hastanede
alewer06 Elifim ALLAH gerçekten düşmanımı bile düşürmesin bende takibimi perinatoloji yapıyı diye mecburen gidiyordum birdaha kapısından geçmem
Obsesifk alewer06 yarın başka bir hastaneye tekrar git idrarını söyle idrarda protein iyi değil diye biliyorum
Pekumut Çok yanlış. Bütün sorumluluğu almışsınız ve Google'dan burdan medet umuyorsunuz, olası bir kötü gelişmede "psikolojim bozuldu burda, imza verdim çıktım yeaa" hoyratligini hatırlayıp duracaksiniz. Umarım kötü bişey olmaz.
alewer06 Pekumut dediklerinizde haklısınız farkındayım bende maalesef ama yaşadıklarım gördüklerim karşısında hiçbirşey düşünemez hale geldim