Deletedmom0990 Kızlar aranızda sporcu olan var mı ben antrenörüm taekwondo ve Kick boks antrenörüyüm ve profesyonel sporcuyum 13 yıldır yapıyorum sporu 8 yaşında başladım. Doktor sürekli tekme attığımdan dolayı doktor normal doğumu kolay yaparsın dedi bir fikri olan var mı acaba 🤔ben doğumdan çok korkuyorum 😵
Pudrakokusu Deletedmom0990 bende yıllarca pilates ve yoga yaptım,hamilelik boyunca squat yaptım,ve evet kolay bi normal dogumum oldu, umarım öyle olur seninkide,rahat ol ve nefes egzersizi yap 🙏👌
Efuchama Deletedmom0990 34. Hafta zorunlu sezaryen olduğum için bu gebelikte spordan korktum 19+6 yım hiç spor yapmadım hamilelikte ama detaylıdan sonra gitmek istiyorum spora eliptik bisiklette sorun yok diye duymuştum doğru mu? Neler yapabilirim erken doğum tetiklemeyecek şeyler neler spor salonunda?
Yelz_91 Deletedmom0990 hyrlısı olsun🥰 bnde spor eğitmeniyim profesyonel olarak bir spor branşıyla uğraşmıyorum şuan yıllar önce ara verdim . 12 hftalık ikizlere hmileyim malesf şu süreçte spor ysak😞 sezaryen doğum olack ama bn yinede pilates ypmk istiyorum . İnş enn kısa zamnda onayı alırım .. szinde hem tekmden hem sporcluktan pelvisnz zaten esnktir hiç tereddüt etmeyin hersey norml giderse norml doğumu deneyin derim . Doğuma yakın bol bol çömelmeler esnetmeler işinize yarar..
Deletedmom0990 Efuchama kaslarınızı zorlamayacak sporlar olabilir yürüyüş de bir spor çeşidi olabiliyor hamilelik için karın kaslarınızı özellikle çalıştırmamaya özen gösterin aslında doğumu kolaylaştıran kasık kaslarının güçlü olmasıyla oluyor yani lavabonuzu ne kadar tutabiliyorsunuz gibi bu onunla alakalı ama size basit bir önerim olsun sandalyeye tam 90 derecelik dik açıyla oturun poponuz sandalyenin arkasına değsin dik oturmaniz önemli ve sanki lavabonuz var gibi tutup bırakın nefes egzersiziyle birlikte bu tabi kaç aylık olduğunuz da önemli aynı zamanda her gebelik bir olmuyor doktorunuza bu hareketi bir danışın onay verirse yaparsınız 😊
Deletedmom0990 Yelz_91 tavsiyenize uyacağım 😊ilk gebelik olunca bu heyecan oluyor ama bilemiyorum esneğim ısınma falan yapmadan sıfırdan fazla açabiliyorum bacaklarımı inşallah kolay geçer hepimizin ki 🤗