DeryaBay Merhaba arkadaşlar ben 11 haftalık hamileyim. Göğüslerimde kaşıntı olmaya başladı çok kaşımamaya çalışıyorum. Şimdiden çatlak kremi önerisi almak istiyorum.
Fadiye DeryaBay ben de 11.haftamdayım fakat göğsüm de bir sıkıntı yok göğüs için mi çatlak kremi önerisi istiyorsunuz 🤷🏻♀️
filiz08 DeryaBay vazelin kullandım 3. Gebeliğim ve hiç çatlağım yok.kalça göğüs basen bel bütün hepsine sürebilirsin öneririm
ylzzz DeryaBay ben lierac kullanıyorum 36. Haftamdayım çatlamadım. Malesef göğüsüme bi ark son ay be Doğumdan sonraki ay sür dedi. 6. Ayda çatladı. Lieracın faydası olduğunu düşünüyorum çatlağa meyilli bi yapım var
ylzzz DeryaBay bence 400 ml lierac al benim daha şişem dolu 16. Haftada başlamıştım.almayan çatlayan arkadaşlarım keşke alsaydık acaba çatlamaz mıydık diyor. Kuzenim yengem beyaz tenli baya. onlar kullandı sıfır çatlakla doğurdular
DeryaBay Fadiye yok göğüste sadece kaşıntı var bundan sonra lazım olacak diye düşünüyorum 3 aydan sonra karında şişlik belli oluyor ya şimdiden araştırma yapıyorum
Fadiye DeryaBay ha öyle yazınca bende anlayamadım hani o yüzden sordum. Ben kullanmaya başladım bile öneri üzerine olan FİTO adlı bir çatlak kremi kullanıyorum 😊
gulkara Benim cildim kuru. Bana cildiye Dr. u bebe yağı önermişti. 26. Haftadan sonra(karnım zaten Baya geç çıktı ) lierac aldım ama bebe yağı kadar rahatlatmadı beni. Şimdi sırf başkaları memnun diye lireac kullanıyorum en iyi çatlak kremi imiş. Ama nemlendirme özelliği pek yok yani beni nemlendirmiyor o yüzden bebe yağı da kullanıyorum ekstra. Nemlendirmek için. Doğal Hindistan cevizi yağı da aldım ama ne zaman sürsem beni kaşındırıyor onu kullanmıyorum
DeryaBay Hepinize çok teşekkür ederim doktorum henüz önermedi bişey ama ben araştırma yapmak istedim. Alıp da işe yaramayan o kadar krem var ki riske atmamak lazım bazı şeyleri 😂🤗😍😘❤️
Meloo DeryaBay bence o kremlere o kadar paralar dökmeye gerek yok senin cildinle alakalı ne sürersen sür bol su tüketip benim önerim kantaron yağı birde Hindistan cevizi yağı Her akşam sürebilirsiniz Hem kaşıntı yara vs iyi geliyor
filiz08 Celep16 vazelin markası o ama saade olanı tercih edin kakaolu su güllüsğ falan varmış onları almayın
filiz08 Celep16 bilmem vazelinin başla markasını falan ama doktorlarım da kullanma şu var bu var demedi.Eczaneden aldım adı da markasıda vazelin
Mrvmrv DeryaBay lierac kullanıyorum. Ve çok memnunum kakao yağı ve hindistan cevizi yağıda iyi geliyomuş