suuperisii bzde pazartesi detaylıya girdik 18+3 de.bizimde minik beyaz bir parlaklık görüldü %99 hiç bir şey çıkmaz dedi genelde görülüyomuş.ama fetal doplere girin yinede dedi.ordan çıkıp kendi doktorumuza geçtik rapora baktı kendide görmek istedi tekrar ultrasona girdim oda hiçbirşey göremedi.bebeklerin kalbi şuan bölüm bölümmüş zaten o sebeple bebeğin pozisyonundan kaynaklıda o leke görülebilirmiş.hemen girmeyin dedi o fetal doplere bebek daha minik büyüyüp geliitikçe eminim kaybolucak dedi.tüm ümidim doğru olmasından yana🙏🏻