Sukusu benim de 7. Haftada başlamıştı şu an 10+4 üm çok şükür %90 azalma var ben tek çareyi ayran içmekte buldum limon yedim olmadı kraker leblebi yedim olmadı ayran hem tok tutuyor hem mideyi sakinleştiriyor yoğurt ve ayran bi dene istersen. Soda da içinde mineral olduğu için bebeğe iyi geliyor diye duydum ama hiç içmedim benim zaten gaz sıkıntım var soda içince çok kötü şişiyorum. 10. Haftadan itibaren kabızlık ve şişkinlik başlıyor 😊 her evresi diğerinden başka merakla bekliyorum daha neler olacak