Rabia30-Adem Merhaba kızlar. Ben ovulasyon testi almak istiyorum acaba ınternettenmi daha uygun yoksa eczanedenmi,bide işe yariyormu benim adet gunlerim biraz değişti yumurtlama günlerimi bilmiyorum takvimim uygulaması var ordan takip ediyorum ama ne kadar doğru bilemiyorum
Erkanpasam Rabia30-Adem canim bende o uygulamadan takip ediyorum ovulasyon bir kac kez denedim onun da bi faydasi olmuyo iste erseyin zamani var oldumu sen dur desen de oluyo ha bide internette daha uygun
Betulsna Rabia30-Adem kuzum ben n11den almıştım 30lu paket 30 TL 2 gebelik bir erken gebelik testi vardı içinde memnun kaldım. Eczanede pahalı internetten al. Ben de takiple hamile kaldım hatta daha yeni öğrendim bugün 😊
Edanur58 Rabia30-Adem canım instagramda bir gebenin günlüğü var Ebru hanım ordan alabilirsin ovülasyon testini