Bebus Merhaba güzel anneler 😊 size bişey sormak istiyorum şuan son adet tarihime göre 5+3hamileyim ama bu kadar olduğunu düşünmüyorum. Son adet günüm 1ekimdi adetlerim düzenli 27 28günde bir oluyorum . adetim 1 gün gecikmişti erken gebelik testinde ortada tek çizgi çıktı . Neyse ilerleyen günlerde 3. Ve 5. Gün klasik test yaptım .ilkinde çıkmadı . İkincisinde flaşla gördüm belli belirsiz hayalet çizgiyi . Ertesi günü kan testi yaptım 19 çıktı 2 gün sonra yaptım 60 lara yükselmişti .acaba geç döllenme mi oldu ? Eğer geç döllenmeyse şuankaç haftalık ? Ve keseyi ne zaman görmeye gitmeliyim yardımcı olurmusunuz🙏
Deletedmom124 Bebus son adet tarihinize göre hesaplama yapmalısıniz doktor da öyle hesaplayacaktir 5. 6. Haftada kese görünür canım değerde 1500 2000 arasında olması yeterlidir bu değerlerde de kese gorunmezse dış gebelikten suphekenir doktorlar