Selinsu Kizlar isimli takı yastıği yaptirmak istiyorum. Yaptıran memnun olan var mi nereye yaptirdiniz??
Nurdlmc Selinsu canım kapı süsü ve yastık diye yaz sanırım gittigidiyordan almıştım çok beğendim. Fotoğrafını atabilirsem atarım
Nurdlmc Selinsu evet canım ama n11 miş aldığım site yanlış oldu. Ben hem kapı süsü hem yastık almıştım. 100 liraya yakındı sanırım.paketlenmesi çok güzeldi sağlam geldi. Görüntüsünü link bıraktım https://imgyukle.com/i/5123dc45-59cd-4cf7-962b-e89244aacca5.E67bMH
Nurdlmc shrbrk bende 47 görünce hemen alıyım dedim çünkü heryerde 100 ve üzeriydi ta kiii yastık+kapı süsü seçene kadar fiyat iki katı oldu 🤭 evet bende heryerde aynı olan şeylerden bunaldım böyle değişik olsun istedim çokta beğendim çok hoş gözüküyor.
shrbrk Nurdlmc ahaha 138 oldu benimde. ay çok güldüm suan 🤣🤣 bende neden bukadar uygun diyordum . benim isim 9harf ondan mı acaba
OznurC Ben takı yastığını kendim yapıcam Kızlar malzemeleri 25 tl yi geçmeyecek sitelerde instagramda 60-70 den aşağı yok bir yastık altı üstü yani
Nurdlmc shrbrk yoo isimle alakalı olduğunu sanmıyorum canım belki fiyatta artış olmuştur. Ben uzun zaman oldu yaptıralı