Esin25 canım ben 5+0 ken salı günü gittim beta degerım 3 bın kusurdu ultrasonda keseyi gördü ama bebegı goremedım daha cok yenı dedı 10 gun sonra tekrar cagırdı bebege bakmak ve kalp atısını dınlemek ıcın kontrole cagırdıgı tarıhte 6+3 oluyoruz bakalım ınsallah gorurse kalp atısını duyarsam sıze yazarım burdan 🤗