Deniz_ Canım ben yolculuk yapmıştim 5 saat sonra o kadar kötü oldum ki hareket ederken bile ağrım oluyodu yürürken çok zorlamadım bütün gün ama dinlendim geçti bi gün sonra sen kendini yorucak bişey yaptın mı bence bolbol dinlen