Deletedmom124 canım izmir de var sezaryen olanlar hep tek kişilikli odalar da kalıyor benim ilki kontroller dahil özeldeydi ama sağlıkla alakalı Bi problemim olduğu için özelde olmamı yasakladı mecburi devletteyim ve doktorum çok bilgili güler yüzlü biri ve odaları gayet güzel