Gizem3410 Eşim pozitif ben negatifim kan uyuşmazlığımız var bu durumda doktorunuz ne gibi işlemlerde bulundu 17.haftadayiz🤰🏼
Sonkaya35 Gizem3410 canım benim de eşimle ben negatif eşim pozitif Bi hamileyken Bi de doğumdan sonra iğne vuruluyorsun benim ikinci gebeliğim hamileliğim de vuruldum şimdi 37 haftaliğım perşembe günü doğumum var doğumdan sonra tekrar iğne vuruluyorsun
Gizem3410 Bebegin kan grubunun anneden alinan kan ile belli olabilcegini ona gore hareket edilecegini yazmis bir kac sayfa ama doktorumuz test yaptırmadı bize
Bhilalay Gizem3410 bizde de kan uyuşmazlığı var test yapılmadi ama doktorum iğne olmamı söyledi devlet hastanesinde yaptırdım. Dışarıda bulamadım netten baktığımda da fiyati çok pahalı yazıyordu en iyisi devlette yaptırmak lazım
Sonkaya35 Gizem3410 canım genelde 28. Hafta da vuruluyor doğumdan sonra anne ile bebek arasında da uyuşmazlık varsa 72 saat için de tekrar vuruluyorsun