Sewall35 ben yaptırdım ve gebelik şekerim olduğu ortaya çıktı, dahiliye ve diyetisyen kontrolündeyim. Diyet yapıyorum ve sabah akşam ölçüm cihazı ile şeker takibi yapıyorum. Kesinlikle yapılması gerekli. İri bebek Doğumu, ölü Doğum , annenin aşırı kilo alması çoğu zaman bunlardan. Ben diyet yaptığımdan beri elimde ayağımda ödem bile olmuyo